Reklamace a vrácení zboží

Nejsi spokojený se svým zbožím?

Zboží můžeš do 30 dnů poslat zpět na naší adresu a my ti ho s radostí vyměníme za jinou velikost, jiný produkt nebo vrátíme peníze na tvůj účet. Záleží pouze na tvém přání :-) Pokud budeš chtít vrátit peníze, nezapomeň připsat číslo tvého účtu.

Ale pozor - k výměně nebo vrácení přijímáme pouze zboží, které nenese známky nošení, není nijak poškozené a je nám vráceno s originálními visačkami. Pokud je zboží nošené, poškozené, vyprané nebo bez visaček, nemůžeme ho pro vrácení - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu - nebo výměnu přijmout.

U zboží zakoupeného za dárkový poukaz není možné vrátit peníze. Je možné vydat nový dárkový poukaz či kredit na další nákup, případně vyměnit za jiné zboží.

Jak postupovat?

Jednoduše vyplň spodní část faktury, která přišla spolu s objednávkou, a nepoužité zboží nám zašli společně se spodní částí faktury na naši adresu:

WOODMINT
Langrova 33
787 01 Šumperk

Průvodce najdeš také na této stránce: http://www.woodmint.cz/vymena

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Částka ti přistane na účtu nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy ti přijde e-mail o přijetí zboží. Pro jistotu si schovej podací lístek, než ti přijde potvrzení, že jsme balík přijali.

Reklamace

Jestliže je se zbožím cokoli v nepořádku, neváhej se nám ozvat na e-mail info@woodmint.cz a nebo telefonicky na +420 721 933 250 a náš tým poradí, jak dál postupovat.

Při reklamaci zboží ideálně vyplň a pošli nám v balíčku tento reklamační formulář.

Pro informace k nároku na reklamaci a způsobech vyřízení mrkni na náš Reklamační řád.